?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

December is Going to Kill Me

The good news, so far, this December:

I saw Brian Setzer at the House of Blues on Friday. I have wanted to see him play for YEARS...but, you know, money and lacking it and all. I know, I know. I post about going to helltons of shows here, but all of those cost 15 bucks and under and usually they are a tenner. Setzer is one of those 40 bucks and up kinda shows. OI! Who can pay this? :: weeps :: It ain't me, babe.

Brian Setzer and company were joyful and kicked ass. He hasn't lost one bit of awesome. I nearly swooned when he played "Fishnet Stockings," let alone "Stray Cat Strut." Slim Jim Phantom was banging on the drums and it was nearly a Stray Cats reunion. Everything that happened on the stage, I was down with.

Setzer and Slim Jim and everyone else still have It. And man, if you haven't seen Slim Jim Phantom drum, OI! You are missing out. He's the only fella I've ever seen who plays drums standing up.

The bad news about December, that is actually good news, but until it is done, feels like bad news:

I've put myself on a rigorous writing schedule.

Yeah, even more so than normal.

I'm up to 20 pages a day of revisions, cleanup or rewriting. I'm on a FINISH NOVEL IN 2011 OR BUST campaign.

If I don't finish the book by the end of December, I'm gonna trunk it for a while (like forty years) and move on to other things. Good to learn from, but christ, I'm sick of working on it. There are other stories in me and I keep trying to revise the one from five years ago.

So. I said it. I'm going to finish the Novel in December or trunk it and start afresh on something else.

That being said...I'm hauling ass to get it done, and aside from Friday, where I was only able to write a snag before work, I'm on track.

*

On to it then.

Today I have to write an EF TON and then I'm going to put up the Christmas decorations WITHOUT FAIL! I keep saying I'm going to put them up...but haven't for the past week. It's going to get done. I always feel better when they are up. Makes the digs feel more magical.

Comments

seabird78
Dec. 4th, 2011 10:24 pm (UTC)
Yay! See you then.

Profile

pattytempleton
Patty Templeton

Latest Month

November 2013
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Tags

Page Summary

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow